hvor var kameraet mitt

Ja si det,her regna det i førmiddag,da satt jeg inne og strikka,men det letna og det skimtet til i noe blått på himmelen ) så jeg kledde meg og gikk en tur i skogen,må jo se hvor lenge jeg finner steinsopper hi hi.

Steinsopper fant jeg ,ja jeg fant andre sopper også som jeg ikke har sett før,men hvor i alle dager var kamera ? tenk å begi seg i skogen uten kamera ,ja uten mobilen også ( da får eg se om jeg tar turen i morgen så jeg får knipset den ukjente soppen hi hi ,og steinsopp,ja det finner jeg fortsatt )

helt fantastisk sier no jeg )

Jeg skjærer dem i skiver som legges i sopptørkeren

ja slik ser det ut når fruen styrer med soppen sin )

ellers ble det både tid til en spasertur og en tur på butikken, ) en fin lørdag med andre ord.

Ønsker dere en fin lørdagskveld

20 kommentarer

Siste innlegg