0 hull

Da var årets tannlegebesøk over for denne gang,og det var 0 hull ))) dyrt alikavel,en tusenlapp for å sjekke og pusse tenna er god timesbetaling .

Det er jo slik da att denne fruen har mange timer til rådighet når hun tar bussen,med 4 timer til egentid så blir det lett noen fristelser med hjem igjen hi hi ,og det ble det i dag også

500 gram sokkegarn,dette er tynt,pinne nr 2-2,5 i 75 prosent ull ,skal eg strikke sokker ? nei ikke i første omgang,jeg har tenkt å strikke ennå en genser til meg selv,litt variasjon i det gule strikket jeg jobber med,galskap ? kanskje men det er jo ikke et prosjekt som treng bli ferdig fort.

Så var jeg innom skobutikken trengte et par svarte sko som en bare stikker føtta i uten snøring,jeg gikk ut igjen,men før jeg reiste hjem gikk jeg inn igjen og et skopar ble med hjem )

Jeg gikk selvsagt i klesbutikker også,skulle bare se,men når kjolen bare drar meg til seg så må eg prøve,vi er to damer som føler det samme så det ble en manekengoppvisning i butikken hi hi ,min passet perfekt den andre damen fikk desverre ikke en i sin str ,men jeg måtte bare ha denne fine høst og vinterkjolen

denne sitter intil kroppen og har en fin fasong,ser det ikke på bilde men den er flott )) litt krølla etter reisen i en pose,så eg lyt glatte over den ,for i morgen skal vi på tur igjen og da skal kjolen innvies ))

Da skal eg finne pinner og legge opp bråt til en fargeglad tynn tynn genser ))

12 kommentarer

Siste innlegg