en grei onsdag

Det var meldt er fryktelig vær i dag,jeg likte det ikke da eg skulle til Volda,men det været dukket ikke opp og paraplyen fikk ligge i posen )

Legetimen var tidlig og jeg slapp venting,så da eg var ferdig hadde jeg god tid før frisørtimen ) da yngstepia vår ikke skulle på jobb før på ettermiddagen møtte hun meg og vi gikk på cafe sammen for en kaffekopp og prat ) i hyggelig selskap går en time fort og det var tid for et hårklipp,herlig ikke mer å si om den saken.

No lurte eg litt på hva eg skulle finne på siste timen før bussen min skulle gå,da ble det faktisk til att eg kjøpte en julegave og bestilte en ) jepp,da er jeg i gang såvidt )

Jeg var litt sugen på en spasertur etter middagen og tok derfor med kamera og har nå gått en kveldstur,ja jeg skulle egentlig fange dråpen,men det er ikke bare bare så det ble bare ett dråpebilde hi hi ,her er ikke tålmodighten stor )

høsten legger igjen noen fine farger

men det er fortsatt litt sommerblomster ute også

jeg tok en kveldstur i skogen

jeg skvatt litt innimellom for det var begynt å skymast litt og det fløy plutselig opp et par småfugler som jeg ikke såg hi hi

måtte knipse epla i hagen også før jeg gikk inn første året det er noen epler i disse to små trea våre

ønsker dere en fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg