søsterbesøk

God morgen.Ja jeg har søsterbesøk men i dag reiser dei videre ( vi har hatt noen herlige dager sammen ikke bare søsterbesøk,selvsagt svoger også + et par døtre som ville hilse på ho tante ja og et barnebarn,lillepia vår ) det har vært fullt hus og vi har kost oss masse ) det aller beste er vel att vi har blitt enige om sommerferie sammen til neste år og min stor drøm går da i oppfyllelse siden turen vil gå til Island ) da har jeg en gulrot å strekke meg mot så vinteren går fort,ja for slik vi har det så er det virkelig vinter her inne i fjorden .

ja for dette bilde tok jeg i går,vi har fortsatt frost ute ,men i dag er det noen skyer så mulig dette snur no

vi har vært på tur og kost oss i solen

jeg har lært besøket mitt å leke med skyggen

alle jentene mine

vi har opplevd nordlys sammen

det blir trist når dei drar,men det er mindre enn et år til vi skal på tur sammen )) da er det bare å begynne å glede seg )) ha en fin dag

24 kommentarer

Siste innlegg