Alene hjemme

I dag reiste min bedre halvdel og svigermor til Oslo,ja bilen ble fylt opp med flere borer også,begravelse i morgen er formålet og jeg er derfor alene hjemme til tirsdag.

Før folket mitt reiste tikket det inn en sms,ei venninne var også alene hjemme ,om vi kunne drikke kaffe sammen ) så jeg kledde meg og lette frem sykkelen,det var fint å sykle i dag og vi fikk en hyggelig stund sammen. Så vel hjemme igjen dukket yngste datter opp med kavaler og TinTin )) det var veldig kjekt og jeg hadde besøk til klokken var 20.00 da ble det ikke så mye alene hjemme alikavel ))

Da jeg var på Melhus og min mann dukket opp hadde han hyggelig post med til meg,for medan eg var på tur hadde det kommet en overaskelse fra frodith siden jeg hadde bidratt med bilde til froggetoget

gode fine sokker som blir fine å ta i bruk til våren igjen )) så tusen takk for fin gave.

Ellers har jeg fått ferdig strikkesettet til lillemor

lillemor ønsket seg et rødt vintersett siden hun hadde fått en rød lue fra før )) dermed ble det rød bukse,genser,sokker,votter og skjerf så er det bare å håpe det passe lillemors dukke ))

bærebaggen har jeg fikset på,klipte bort hjørna bake og sydde så kantene sammen igjen så nå står veggane bedre )) dyna og puta er nok vel store til denne så vi får se om jeg lager noe lite som kan være til bærebaggen så kan dyna være til vogna )) bærebaggen er iallefall stor nok til dukken

kvelden er ung siden jeg er alene hjemme så no skal genseren min få noen omganger på siste arm )) ønsker dere en fin kveld videre,og natta til dere som finner senga

24 kommentarer

Siste innlegg