en vakker dag

ja i dag får vi et vakkert vær,himmelen er i ferd med å åpenbare seg og sola skinner allerede i toppane ) Ut en tur må jeg men først må posten komme ) ja for det er reine julekvelden for meg ,jeg venter pakke i posten,og fikk melding om att den ville bli levert i postkassen )) har bestilt det selv men er såklart spendt alikavel.

Så fikk jeg hjem folket mitt i går kveld,og jammen hadde mannen min mye fint å overaske meg med hi hi

jeg fikk denne vakre lyslykten og to kubbelys ttil i 100% stearin

jeg fikk flere fine lys ,disse får vente til våren )

porselen er ikke bare til vaser og skåler,nei jammen er det kniver også med porselensblad,denne blir spennende å teste i bruk

mmmm jeg fikk masse gosaker,dropsa blir nok til gjester for der er jeg steil,har jeg slutta så har jeg slutta ))

soltørka pepper og en deilig dressing klar til å ha direkte på salaten ) sånt liker jeg

og til slutt pakket jeg opp to vakre engler,ja som dere ser var det reine julekvelden for fruen hi hi

Hva som er i pakken jeg har bestilt ? jo det er ull,nå som vi går kalde dager i møte er ull gull for kroppen hi hi

Ønsker dere en nydelig dag

20 kommentarer

Siste innlegg