jeg ble våt på beina

jeg fikk pakken min i posten som jeg ventet ))

kari traa ullundertøy,posten sendte ut et reklameblad sist uke der noen nettbutikker hadde gode tilbud føre jul,så her fikk jeg 25 % avslag ) det kan jeg like

IKK bare ull i posten men hyggelig blad også

gjett om her var julestemning da ))

Vel jeg måtte ut og lufte meg medan det var lyse dagen

sola skinner,ja litt på Viddal som vi ser til høgre på bilde også,men her på Leira stoppet sola i fjellsiden ,den er nok borte her nede ved bebyggelsen og blir nå borte til februar,men jeg synes det går greit alikavel for vi ser den i fjella hele vinteren ))

det er vått i gresset som dere ser alikavel tok jeg en runde oppover og gjennom beite hvor vi før hadde kviger

denne turen krever att en går over en elv ,det tenkte ikke fruen på ,men jeg klarte da å hoppe over uten å plumpe nedi )

det var her på den andre siden jeg ble våt på beina,gresset er høgt og virkelig vått og fruen hadde ikke gummistøvler på

trøsten er att det ikke er langt hjem igjen ,vi kan ane huset vårt bak trea

så var jeg ute på åpen jorde igjen,men det var like vått i gresset her

det er høst,snart vinter det var kjøligt ute men godt på samme tid )) jeg fikk mine 10 000 skritt ,har fått på meg tørr bukse og tørre sokker,livet er egentlig ganske ok ))

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg