Julehandel

I dag bestemte jeg meg for å benytte den fine dagen til julehandel,jeg liker å være mest mulig ferdige til advent,for i adventstiden vil jeg hygge meg med andre ting en butikker .

Det var nydelig blå himmel ute 3- grader ,jeg kledde meg og ruslet ned til bussen

frostrøyken låg over vannet da vi kjørte.

No er det jo slik att bussen kommer til Volda en time før butikkane åpnet,så jeg hoppet av litt lengre oppe og brukte noe av tiden til å gå elvadalen ned til sentrum

det er vakkert å gå her ,bilane kjøre på utsiden av trærne her men vi ser dem ikke ))

det ser ut som sola skinner gjennom,men det er bare løvet som lyser så vakkert opp ))

jeg kommer til sentrum og rusler ned til sjøkanten,og til min store glede har den vesle mandarinanden dukket opp igjen etter å ha vært borte fra sentrum hele sommeren )

midt i andeflokken sitter den

den vakreste anden jeg noen gang har sett ))

Dagen gikk ,jeg hadde mange timer til å gå fram og tilbake og se på div som jeg ville kjøpe,det ble mange julegaver )) jeg er snart i havn )) en tur til og jeg burde ha alle gaver ferdige det kan jeg like hi hi .

I kveld får vi besøk ,både yngste datter og sønn  )) ønsker dere en hyggelig kveld også

24 kommentarer

Siste innlegg