Kaldt ute

God morgen,ja nå er det kaldt ute 7,7- i dag når jeg stod opp brrrr.

Blå himmel tørr mark og det blir nok sol i fjella,er ikke så bra med barfrosten da,da hadde et tynt snølag beskyttet bedre,men sånn er det no i dag.

I går fikk jeg ferdige den lilla huen så et par selfier får dere i dag

ja den nye genseren kom også på i dag,)) det er strikkekafe og jeg skal ut og gå,så en varm genser er påkrevet )

denne huen er ikke i ull men akryl,bambus og polyester,deilig er den uansett så får vi se om jeg beholder den selv )) jeg har litt garn igjen som jeg vil benytte til å strikke pulsvarmere av til huen,blir det lite garn lager jeg dem lengre med ensfarget lilla tenker eg,så det blir dagens prosjekt på strikkekafeen )

På hjemmefronten har jeg lagt opp til et nytt vottepar

vottene er selbu mønstrede og jeg har valgt  alpaca silk som garn,da blir dei varme og go,og disse strikker jeg på pinne nr 2,5 )) men dette er et hjemmeprosjekt,må ha noe tankeløst når jeg er ute blandt folk.

Ønsker dere en varm og fin mandag

26 kommentarer

Siste innlegg