fine jenter

I dag var det begge jentene våre som tok turen hjem for å hedre sin pappa på farsdagen )) to flotte jenter med helt forskjellige hverdager

Elsdte datter 31 år gammel og skadesanerer med ansvar for innbo ,ja hun har fakbrev i reinhald og er utrolig flinke,ja da hun skulle reise sa hun att hun kunne komme og vaske veggane mine,takene og vindua )) men jeg måtte da gå en tur med barna hi hi ,jeg vurderer sterkt å si ja takk til det tilbudet ))

Så har vi yngste berta vår 25 år gammel og hud og spa terapaut,hun driver egen salong og har hatt mest vipper på programmet,men nå har hun vært på kurs og skal starte opp med negler også ))

Nå passer nok hverken lange vipper eller fine negler på denne fruen her,men storesysta sier ikke nei til litt glamor negler selv om det i mitt hode ikke passer så bra med tanke på jobben hennes ))

er jo koselig å få slik neglestell med lillesysta da )) så medan vi spiste kake og kosa oss så fikk hun fine negler i dag ,ja salongborde var en sammensurie av utstyr til negler og kaker hi hi

det ble mange opperasjoner,noe legges på,så inn i en maskin for herding med hånden,sliping og nye ting kommer på,slik satt hun og bygde opp fine negler )) ,må jo innrømme att det ble fine negler til slutt da.

En veldig hyggelig dag hadde vi sammen,nå er det natt og jeg satser på att jeg får en god nattesøvn ))

Ønsker dere alle en riktig god natt

8 kommentarer

Siste innlegg