God morgen

Siste dagen i november ) ute har vi fått et bittelite snødryss i løpet av veien,om det kommer mer i løpet av dagen får timene vise.

I dag skal jeg til Ørsta,det er på tide med en ny synstest så da er dagen min booket fram til bussen peker nesen hjemover igjen kl 14.00

I går gikk jeg en tur rundt garden,har vært litt for mye i ro noen dager og trengte sårt litt bevegelse,det er alltid en fin tur å rusle der rundt jordene

skulle jo tatt til høgra her og gått opp på åsen men det får være en annen dag,jeg går til venstre

og utigjen langs jordene

jeg traff på noen granner og slo av en prat før jeg ruslet ned igjen,vel hjemme får jeg telefon,ei venninne ville ta seg en tur ) det setter jeg såklart pris på alltid så kaffekjelen kom på med det samme og jeg fylt en liten skål med julekaker,vi fikk en trivelig praterstund sammen ))

Jeg kom godt i gang med en ny pannebånd i kontstrikk og krysser fingrane for att det er riktig nå ) jeg har 3 hele ruter igjen å strikke før jeg skal begynne på ny rad,det er da jeg vil se om jeg gjorde det rett denne gangen ) satser på det for det ser riktig ut ))

Ønsker dere alle en nydelig fin dag

20 kommentarer

Siste innlegg