donald duck

ja da var dagen i Volda også unnagjort,guffent vær det var det,men jeg benyttet meg av oppletsperiodene.

Da en pasient uteble fra sin time på sykehuset kom jeg til før tiden ) så jeg var ferdige tidlig og hadde noen timer til andre sysler ) jeg tok som sagt med kamera i dag og oppsøkte endene,coopen hadde ferske rundstykker til 1 kr stk så jeg kjøpte noen for å mate endene med hi hi ,det var litt av en opplevelse

dette er donald duck hi hi ,en moskusand så tam og tillitsfull att jeg sikkert kunne løftet ham opp )

mandarinanden ,liten og nett )

det begynte å regne så jeg gikk videre og tok inn på cafe,kunne like godt spise luch

med butikkane fulle av dei deiligste julegodter var det ikke fritt for att jeg kjente sug etter noe godt,men jeg beholdt fatningen og kjøpte en deilig salat med grove rundstykker til,da forsvant godtesuget fort hi hi .

Det ble opplett igjen og jeg ruslet bort til endene ,denne gangen sette jeg meg på huk hi hi

da kom hele flokken springande mot meg,jeg var rask med å reise meg for jeg trodde jeg fikk dem alle i fanget mitt )) nå tok jeg frem rundstykker og delte ut små biter

dere ser litt av skotuppen min ) donald duck sto nermast,han såg opp på meg og jeg slapp ned en bit,men mange andre var raskt forran ham

jeg kan ikke noe for det,men når donalt såg opp på meg og eg såg ned i dei bedande øynene var jeg fortapt,så jeg matet ham for hånd,kastet ut noen biter men senket hånden så donald fikk sine biter direkte uten att dei andre fikk nappe det fra ham hi hi,mon tro hvem som eig denne nydelige anden,håper isåfall att han får komme hjem for han virket i grunnen litt forkommen der blandt alle disse ville fuglane

mandarinanden derimot er husvarm og viste godt å fiske til seg gobiter og springe unna stokkendene for å svelge unna hi hi

kvakk kvakk ))

ønsker dere en fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg