julepyntet drivhus

God morgen.

Det er svarte natten ute  men det lyser fint i hagen min alikavel ) jeg har et lite juletre med lys i , det ser vi fra stue og kjøkken ) men så kjøpte mannen i huset en lyslenke,hvor skulle jeg ha den mon tro ? jeg valgte drivhuset siden det er den mørkaste siden i hagen,og det lyser virkelig opp må jeg si hi hi

litt synd vi ikke har fått skiftet deiknuste veggane,men det blir vel en gang )

inni drivhuset har jeg satt en hagebenk og der er jo fra før kafesettet,så er det fint vær ute så kan en godt ta med et pledd og sitte her ute med kaffekoppen )

I dag skal vi til Hareid,det er begravelse ,det er trist hver gang noen går bort men sånn er livet,da er det godt å komme sammen og minnast den som var sammen .

Ønsker dere en fin fredag,her er det vårlige temperaturer,det hopper mellom 7,5+ og 10+ ikke verst det nå midt i desember ))

24 kommentarer

Siste innlegg