det er viktig å kose seg

Neste uke er det julekvelden og mange stresser med nedvask og styr og stell,men jeg mener nå bestemt att det er viktig å kose seg,huset er uansett ikke så skittent ) så en vanlig helgavask fungerer helt ok,tørke litt støv og legge på nye juleduker så er jeg klar for å ta imot julen )

Så i dag tok jeg kontakt med ei venninne ,om hun tok imot besøk ) ja det gjorde hun,strikketøy ble pakket ned og jeg trakket ivei,vel framme dukket nok ei venninne opp og det var duket for en svært hyggelig førmiddag helt fri for alt som heter julestress.

Det var jo nydelig blå himmel i går og 2- så da jeg tok natten var det måneskinn

det viser ikke på mitt bilde,men jammen lyste månen godt opp dei kvite fjelltoppane

I dag hadde det meldt regn,regnet har uteblitt men det er skyet og temperaturen er nå 11,6+ snakk om forskjell fra i går da )

Nå har jeg planer om å fortsett kosen i kveld,så her blir det torsk og lutafisk til middag toppet med sviskegrøt og krem til desert,for som jeg sier,det er viktig å kose seg hi hi,ønsker dere en fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg