fuglen min kom tilbake

ja som jeg lette i går fra loft til kjeller både en og flere ganger og fuglen var ikke å se blandt julepynten,klart jeg vart lei meg da jeg fikk den sist jul med yngsta mi.

Det kverne i hode mitt gjennom natten,og det var noe som sa jeg skulle prøve igjen i dag )

Det er ingen hemmelighet att vi har kunstig juletre her i huset og esken ligger i et annet kott enn der julepynten ligger,så i dag gikk turen på loftet og kottet hvor juletreet har sin plass året gjennom ) og der i esken ligger en pose,o lykke det er den vakre kvite fuglen min

no sitter den i juletreet og er så fornøgd som fikk komme inn i varmen til jul ) heretter skal den få sitt opphold i esken med julepynt,det er nok det tryggaste hi hi.

Ellers har jeg en svært rolige dag,og i ettermiddag er det bursdagsfeiring hos ei venninne,kan ikke si det er den verste førjulsdagen nei,bare kos og hygge .

Ha en hyggelig dag dere der ute også

17 kommentarer

Siste innlegg