frodiths utfordring

Ja så bl det en utfordring igjen hos frodith ) lite ante jeg hva det var da jeg sa ja hi hi ,men det var slettes ikke skummelt.Jeg skulle på tur i dag og pakket med meg 6 stk ballonger og 2 stk døtre,ja en mann også for vi trengte en fotograf hi hi ,så her kommer min bilderull ))

jentene forbereder seg og balongene blir fylt opp med luft

godt med en pause midt i reisen vår som tok 3 timer en vei,og noen smil på veien var noe vi alle trenger )

Da vi reiste hjemover igjen måtte selvsagt kroppen ha litt bevegelse igjen,så det ble stopp på Utvikfjellet

og alle ballongane ble med,men oi hva skjer

kom tilbake ,snille ballonger

KOM TILBAKEEEEEE

2 lydige 4 forsvant nedover fjellsiden,og forsvant,ja ja to blir med tilbake

og disse to fikk bli med datteren vår hjem igjen så barnebarna kunne gi dem litt omsorg etter dagens aktiviteter hi hi,det var en fin dag,en kjekk tur og en artig utfordring ))

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg