23 januar

mandag og strikkekafe ) ute er det vått og 5+ ,i skrivande stund regner det ikke .

Det er noen kilometer til ungdomshuset hvor vi har strikkekafe,å kjøre bil går jo fort,men vil en ha trim så er det fint å gå,det tar en ca 50-60 min ,i dag går det fint å sykle,da halverer en tiden og en får både sykkeltur og spasertur ) ja for en må opp en lang bakke.

Så har jeg Åsen,et lite fjell bak huset vårt,jeg kan gå over Åsen og få en fin naturopplevelse,for det er en flott tur og på toppen en utrolig fin utsikt

dette er Åsen sett fra uteplassen vår,det ser ikke så ille ut,men tro meg opp denne veien vil du ikke gå,det er bratt fryktelig bratt ) ånei en må gå en lengre vei og da tar turen ca 2 timer for meg iallefall nå som jeg ikke har gått så mye hi hi og så må jo jeg ha tid til stopp og fotografering,jeg har vurdert mye fram og tilbake hva jeg vil i dag,det er vått ute men det regner ikke no,tror jeg går over Åsen jeg ) blir jo så motivert av alle dere som legger ut dei finaste bildene av dei fineste naturopplevelsane og turane ,så det er bare å kle seg og pakke med en ekstra trøye så jeg slipper å sitte med svett genser på strikkekafe ))

Da ønsker jeg dere en kjempefin dag,jeg må pakke ryggsekk )

8 kommentarer

Siste innlegg