Tur over Åsen

Valget mitt i dag falt på turen over Åsen,turen tok meg ca 1t 40 min ,men da hadde jeg fotopauser i tilleggg til att jeg traff på ei som var ute og vandret for trimmen sin del ))

den lengste turen var fra heimen min og opp til postkassen hvor en kan skrive seg inn i boka,1,3 km med bare oppoverbakker tar sin tid )

jeg nermer meg granskogen,og det er et stykke å gå ser dere ,ja for jeg bor nede ved fjorden )

etter mye svetting kom jeg da meg på toppen ))

utsikta fra den siden av Åsen hvor jeg går opp er fin

men bare ved å snu hode den andre veien så får en utsikten på den andre siden hvor jeg skal ned igjen,og dalen vi ser er dalen vi må kjøre gjennom for å komme inn til oss ))

jeg får skrevet meg inn i boka og så begynner turen nedover igjen

her ser vi ned på Bjørke en vakker bygd )

råtnende trær er grobunn for masse sopp

vel nede på den andre siden,så er det bare å rusle langs vegen og frem til ungdomshuset

ser ut som et lite vesen som klamrer seg fast til stammen )

så var jeg framme,en fin tur selv om det kom bittelitt regn.

Ei granne var også på strikkekafe,da fikk jeg bil hjem igjen helt til døren )) veldig greit det hi hi

Ønsker dere en fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg