rein nytelse

Jeg sier det jeg,fotpleie er rein nytelse ,jeg anbefaler alle å unne seg det innimellom )

jeg ruslet ned til veien i dag for å ta bussen til Ørsta,eneste selskap jeg hadde der jeg stod var denne billen

og den var det lite prat i

bussen kom og jeg fikk en fin tur der jeg slappet godt av,vel framme har datteren vår salong like ved bussholdeplassen så det tar bare et par minutter å gå )

gjett hvem som ble glad da jeg kom inn døren hi hi ,ja for han er med på jobben han )

det er nye lokaler,åpent,rent og lekkert,men litt privatliv får en om det er flere tilstedet,da trekker dei for en gardin

og medan jeg venter på att ting blir gjort klar så kan jeg nyte dette vakre veggbilde

det er fjorden inne hos oss )) bilde er tatt av en gutt som har vokset opp her inne og gikk i klasse med vår datter

en kan nyte en kopp kaffe eller te og jammen får en det lille søte attåt kaffetåren også

myke deilige fløtekarameller som smelter på tungen,innpakket i logoen og navnet på salongen til veslejenta vår som ikke er så liten lengre hi hi

Det var en deilig førmiddag og det skal ikke bli lenge til neste tur innom ))

Jeg takker for meg og rusler ut til bussen

jeg kunne godt ha vært en time lengre i Ørsta,men liker å ha god tid på meg så jeg tok bussen som førte meg til Volda der jeg hadde 1,5 time til rådighet før reisen hjem igjen.

Rusla litt rundt og jammen ble det et nytt bobilantrekk på meg hi hi ,svart joggebukse i college stoff og bomullstrøye,svart med smale kvite striper,en skal ha behagelige klede når en reiser rundt i bobilen )

Jeg kjøpte div krydderog litt annet med hjem også,ja for jeg skal prøve meg på nok en pølsetype,hjortepølser denne gangen )) spennende))

12 kommentarer

Siste innlegg