SØSTER

Det å ha en søster er en velsignelse,ja det er fint å ha en bror eller flere også,men en søster er noe eget )) iallefall når en søster bare er 11 måneder eldre en deg selv ))

Min søster bor på Sandnes så jeg ser henne ikke så ofte,hun er lærer i kunst og håndverksfag og har nå vinterferie,og er derfor på ferie hos våre foreldre nå )

Men jeg er heldige for dei vil besøke oss også,så i morgen kommer hun og mannen og blir her et par dager også,og jeg gleder meg )

Jeg har sagt det før att min søster er flinke til å tegne og male,det var vår farmor også så det har hun nok fra henne ) i går fikk jeg gave da vi møttes ,for min søster har malt et maleri til meg  =) og gjett om jeg ble glad, det var kjempefint )

på bilde til venstre her sitter min søster i grønn genser,på bilde til høgre er det fruen selv som poserer litt ) tror det må være min bestefars hatt og stokk jeg har dristet meg til å låne hi hi.

og dette er maleriet min søster har malt til meg,kan det bli finere,kan en få en mer hjertevarm gave fra sin søster ,ikke jeg iallefall ))

et litt uklart bilde,men her henger no maleriet under et av maleriene vår farmor malte,det er et Jærhus fra Jæren ) det var derfra mine besteforeldre på farsiden kom fra før dei emigrerte til Amerika

verdens beste søster spør du meg ))

28 kommentarer

Siste innlegg