sola er herlige

Da min søster og svoger reiste i dag ble det veldig stille,så etter en liten stund kledde jeg på meg og gikk ut,ute skinte solen ) å det var deilig,faktisk første dag dette året jeg går tur i solskinn her hjemme

sol på tunet ) da er det jammen vår

fargene var klare i dag,så vakkert utgjennom fjorden

i drivhuset var det varmt og godt nå som solen varmer ))

fiolane er på vei,den første knoppen har kommet i beddet mitt

nå har vi ikke sol hele dagen,ikke skinner den alle steder heller,så da går turen i dag der solen skinner,og etter en tur langs fjorden går turen videre opp og rundt på ene av jordene vår

dagen ble vakker og fargerik ) jeg skal prøve å ha 3 aktiviteter i uken på minimum 1 time hver gang,alt over 1 time er bonus ) det ble spasertur i dag ,det ble det mandag også,men men ,spaserturer er ikke det verste en gjør da hi hi da har jeg 1 dag til så har jeg iallefall fullført første uke med utfordring )

 

19 kommentarer

Siste innlegg