eskimo

det er mandag og jeg har vært på strikkekafe,koselig ,men det hvet dere )) men det var fryktelig kalde vind i dag også og jeg måtte kle meg som en eskimo

den tykkeste og varmeste vinterjakken jeg har måtte til og det trengtes .

Veien gikk litt annerledes enn jeg bruker,men jeg glemte fotoapparat,så det får duge med mobilbilde,ja min mobil gir ikke dei beste bildene

sola kom iallefall og himmelen var nesten blå )

Jeg har fått beskjed om å vise et bedre bilde av jakken min ) om det ble bedre kan ikke jeg svare på hi hi

litt vid i halsen og da tok jeg opp igjen 2 ganger og felte av hele 100 masker ,så det får være sånn no,en passe jkke til våren.Superlett og tynn,nesten så en ikke merker att den er på,så får tiden vise om kvaliteten er bra )) jakken er iallefall meget god på.

 

22 kommentarer

Siste innlegg