Sofaen er på plass

vi snakker miniatyr )) i dag har jeg mekka sammen en sofa,den ble laget av stiv kartong,stoff og lim,ja og beina er noen treperler )pålimt såklart

en sofa må ha et par puter,så det har jeg også fått sydd i dag

beina  skal få samme farge som bordet også,det får bli etter middag

jeg tenkte på terassen i går og når eg tenker er det greit å sette tankane ut i livet medan eg husker dei hi hi ,så jeg planta litt i går kveld

pottene er laget av rør som en trekker ledninger i  =) og plantene er faste da eg har fylt pottene med selvtørkande plastalina .

Jeg har ikke limt pottene fast ute,så det er mulig å sette dem som en ønsker etterhvert som uteplassen tar form.

Jeg ferdigstilte et sokkepar til herrer i dag morges

og jeg er godt i gang med 2 par til ) jeg har vært på besøk hos grannen og vi har gått en liten tur også da ei felles venninne også var på besøk,en trivelig dag med andre ord ))

 

20 kommentarer

Siste innlegg