ut på tur til strikkekafe

Det ble en god spasertur til strikkekafeen i dag ,jeg tok med kamera for det er jo hyggelig å knipse noen bilder på spaserturen )) og det ble en fargerik tur

deilig blå himmel innimellom skyene,jeg fikk sol i ryggen og jammen varmet den godt

rosa valurt lyser opp ,om ikke lenge kan vi se tepper av denne vakre blomsten

gule gåsunger lyser opp i trærne

hestehoven er skikkelig gul og lyser opp på bakken

jeg går forbi kraftstasjonen,og der lyser det i sterke klare fine farger

det var veldig kjekt på strikkekafeen,8 damer + innehaveren til ene strikkeforetningen i Volda,det ble varme nystekte vafler og det ble presentason av nydelige garnkvaliteter og fine mønster og ja jeg ble fristet til flere fine ting jeg

sokkegarn,det blå har kaschmirull ,er utrolig mykt og deilig,tenkte på sokker,men mulig det blir skjerf ,vi får se ) elise,et nydelig bomulsgarn til gode fine kluter og tynn line skal bli en sommertopp til fruen selv ))

Det blir nok en fargerik vår )

19 kommentarer

Siste innlegg