ta vare på føttene

I dag har jeg fått fotpleie,det er viktig å ta vare på føttene,dei skal tross alt bære hele oss dag etter dag =) og fotpleie er noe alle burde unne seg innimellom.

dagen startet med minusgrader,men det var fint vær i sikte

her står jeg og venter på bussen,det er tidlig morgen,men vi ser sola begynner å krype ned fjella

bilde tatt gjennom bussruten på vei bortover

framme i Ørsta går jeg av bussen,det er dette bilde som da møter oss )) og i dette flotte tindebygget har yngste datteren vår egen hudpleiesalong

ikke langt for ho mor å gå da ))

fremme ved inngangen,her får vi innformasjon om hva som tilbys i salongen,mammas fotpleie kommer under velvære det da HI HI iallefall sier jeg det

opp en trapp så dukker dette veggbilde opp,det er tatt fra Slogen og vi ser innover fjorden hvor jeg bor )) ja jeg bor jo inst inne der fjorden slutter

etter fotpleien tok jeg bussen tilbake til Volda,bussen min hjem skulle gå om 2 timer da,så jeg hadde god tid på meg,dermed ble det lunch på kafe først,siden fikk jeg kjøpt resten av garnet til sommertoppen jeg skal strikke før jeg handla litt kolonial og så ruslet bort til bussen,jeg fikk en nydelig fin dag ,det trengte jeg )

6 kommentarer
    1. Det høres fantastisk ut skal jeg si deg, med fotpleie. Noe jeg sårt trenger, men enda ikke har tatt meg råd til. Det er så mye annet også som skal prioriteres. Men en dag…da skal den luksusen komme snikende til meg også 🙂
      Det så flott ut der også.
      Og god mat, så klart 🙂
      Kjekt å ha en så fin tur…sånt gjør noe med kropp og sjel <3

    2. Ja det er så sant..er det noe vi bør passe på..så er det føttene…og de funker ikke hos meg om dagen..hihih..og DET merkes!! hihih. Så godt å ha en datter som kan dulle litt med deg! Heldiggris!! hihi .. Ser sååå vakkert ut med de hvite fjelltoppene.. Flotte bilder! og høres ut som en flott tur! Ha en god kveld!

    3. Margrethe: tusen takk ) ja det bygget er nytt og bare så flott,men det har ikke gått smertefritt for det skulle være kvite vegger ifølge dei lærde ,så en bot ble utdelt for å ha brutt med tradisjonen ,helt utrolig synes eg da,var en stund redd dei måtte rive platene og ha på kvite

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg