3 april

9,7+ og et tynt skylag ute,det blåser en litt kjølig vind det er væraporteen så langt i dag

i går tok jeg tomat og paprikaplantene mine ut i drivhuset,det var 16 + der ute så det burde gå bra.Planen var å sette dei inn i huset til natten og ut igjen på dagtid,men jeg tok kjangsen og lot dem være der ute i natt,det hadde ikke meldt frost

Hvordan gikk det ?

paprikaplantene er like fine i dag,så dei tålte en natt ute i drivhuset

4 av tomatplantene er også helt fine ,men den 5 hang med hode,var slapp i fisken,den fikk bli med inn igjen så får vi se om den tar seg opp igjen eller går tapt.

Jeg tror det er lurt å bære disse stakkars små inn i varmen til natten en stund til ,så får dei heller strekke seg mot lyset der ute på dagtid,i dag var det 11 + i drivhuset ))

Forkjølelsen er et hakke verre i dag enn i går,så jeg dropper strikkekafe og holder meg inne,tror det er lurt i dag )) ha en fin dag alle sammen da

21 kommentarer

Siste innlegg