25 april

5+ og delvis skyet det er været som jeg våknet til i dag,det er meldt sol så dagen blir nok fin ))

etter dager med snøkave har vi endelig fått tilbake den våren vi ble frarøvet noen dager ) litt kjølig nå på morgentimane kjenner eg,men tror det kan bli bra når sola kommer )

snøfri hage i dag som dere ser )

og stemorsblomstene ,ja dei har overlev snødekket dei fikk noen dager,en hardhaus dette )

våren den spirer og gros inne på kjøkkenet

dei selvdyrka og selvhøsta frøa til grønnkål spirer alle som en ) jeg samlet en hel mengde ,sådde bare noen få og spireevnen må jeg si er 100 %

alle bønnene spirer no,en kan nesten se kor dei vokser )

ellers spirer no snart det meste,bare nå i natt har frøa brutt jordskorpa,så det ser lovande ute ) og kjenner jeg meg rett,så har jeg sådd altfor masse i år ,men det gjør ingenting hi hi ,

I dag tenker jeg å potte om noen tomat og aprikaplanter,så det blir nok en hyggestund i drivhuset i løpet av dagen )

Ønsker dere en nydelig fin dag

13 kommentarer

Siste innlegg