småfolk til miniatyrhus ?

jommen sa jeg småfolk hi hi ,bestilt gjennom datter fra ebay,men det var vist ikke miniatyr nok dette søte paret

fruen kunne stå oppreist på soverommet,men den sengen er nok i minste laget

og han far sjøl ble jo reine kjempen i stua hi hi

nei dei lyt stå ute,for med en høgde på 15 cm blir disse alrfor store ) takhøgden i mitt hus er 12,5 cm ,så om det skal flytte inn noen i dette huset må dei være små ,veldig små )

Jeg var ikke helt fornøgd med disse dukkene fra ebay,hender og føtter har dei,et hode også og det er greit nok,men om en løfter på stakken så er resten av kroppene bare streng som kan bøyast.

Klea er limt,mannen kan liksom ikke ta av frakken og gå i skjorte,for han har bare streng som kropp,hmmmmm tror jeg må ta av krea og lage kropper,og kle som en kan kle på og av,så får neste hus ha takhøgde som passer til småfolket mitt ))

8 kommentarer

Siste innlegg