vakkert

det er fredag og ute er det skyet med opplett ) våknet til 10+ men nå er det 16+ så det er ikke mye å klage på .

Jeg var i fin form da jeg stod opp og etter frokost kledde jeg meg og gikk en tur ut i hagen,jeg fortsetter på min jakt etter snigler,åkersnigler er det jeg sliter med noen små gråbrune eklinger som har spist opp all sellerirot jeg hadde sådd ( 3 av quinoaen er også fortært og jeg fortviler ( i dag tok jeg flre på dei nederste bladene på bønnene  og der skal squashen plantes,kan jeg plante ut mine squasher og håpe på att sneglen holder seg unna ? her er det bare å fortsette jakten,drysse på sagflis og kaffegrugg og så må jeg få bort noe ugress på nedsiden av grønnsakshagen slik att det blir mindre atraktivt for sniglene.

Ja ja ,noe vakkert har jeg dog i hagen og dei tar ikke sniglene )) epleblomstring,kos dere med bildene da

ønsker dere en nydelig fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg