28 mai

god morgen.Ja tenk i dag våknet vi til nok en varm morgen,19+ før sola står opp er ikke noe en kan klage på )

I går gikk dagen i ett,det var handel,det var hagesentre ,måtte ha litt mat til sniglene ,og når jeg først var der kjøpte jeg en rosa buskmure )

Så fikk vi besøk av et av våre barn,det ble grilling,hagearbeid og masse koseprat ,en utrolig varm og fin dag.

Vel det er noen skyer i dag og det sies vi skal få noen regndråper ut på dagen,så får vi se om det blir sånn,uansett så er det varmt

Dagens værbilde

neste rhododendron er i ferd med å blomstre,den går fra dyp mørke knopper for til slutt å bli noen vakre lysere rosa blomster.

Jeg plantet om noen planter i hagen i går,når en har hage så ser en litt hvor plantene trives best etterhvert,og siden noen trivdes dårlig og jeg hadde lyst på noe en annen plass ble det litt omøblering,og om dei no vil trives så tror jeg dette blir bra )) bilde skal dere få senere i sommer )

Ønsker dere en fin fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg