rhododendron

dei er så vakre,dei første som blomstrer har begynt å gi seg ,samtidig begynner nye å sprette ut,jeg synes dei er så vakre i alle stadier,tok en runde og knipset noen av mine i dag ))

Noen som har blomstret en stund og noen som er i ferd med å blomstre ,enjoi eller skrull videre =)

i tillegg har jeg et par azalea en liten og en stor

den lille ,nydelige små rosa blomster

og den store,den er orange ) jeg fikk denne med ei granne som hadde lang ned en grein i bakken og lagt jord oppå,da røtte greina seg og hun kunne klippe den av og voila,en har en ny plante )) nå har jeg gjort det samme ,og i år kunne jeg klippe av min gren og plante den bak drivhuset )) sånn kan en formere azalea og rhododendron om en vil ha hagen full av vakre blomster,for det er dyrt å kjøpe så mange ,i min hage er veldig mange av plantene kommet til ved å formere dem selv ,derfor har jeg i dag 21 rhododendron i hagen og 3 azalea )) og flere blir det etterhvert

22 kommentarer

Siste innlegg