31 mai

10 + skyet og tåke i fjellet.

Men det er sommer og elsdte datteren vår har bursdag i dag ,vi skal en tur og besøke henne,) så dagen blir koselig den.

Nå har jeg skrevet mye om dei forhatte sneglene,og i går tok jeg og kalket all plen i hagen.Normalt når jeg plukke snegler har det vært tett i tett så jeg ikke har fått rettet ryggen,i dag måtte jeg lete godt,ja jeg løftet endatil blader for å finne ))

Jeg kan dermed bekrefte att å kalke hjelper,og hvem hvet dei som fortsatt er der kan jo tenkast stryker med når dei spiser gress og blader med kalk på,og plukker jeg i tillegg det lille jeg nå finner,ja da har jeg fått bukt med problemet ))

I grønnsakshagen har det vært helt sneglefritt siden lørdag,det er en fryd ) så fikk jeg kattebesøk som benyttet et av beddene til toalett,men i natt har den holdt seg unna,fiberduken låg fint over og beskyttet,da håper jeg att fremover no er det bare fryd og gammen )

ønsker dere en nydelig dag

 

18 kommentarer

Siste innlegg