14 juni

i dag er det 15+ ute og fortsatt skyet,men det er gode meldinger så krysser fingrane for att det ikke blir regn/yr.

I går hadde vi litt yr,ikke mye men nok til att det blir vått ute.Jeg gikk en liten tur i går,målet var å besøke ei granne

litt av hagen min sett fra veien,nå kommer den rosalilla rhododendroen i blomst ser dere

jeg rusler videre opp bakkane til grannen,i disse trea er det mye fuglekvitter om dagen

grannens rhododendron har kommet i full blomst,tror det er samme sort som dere ser på mitt første bilde,beliggenheten bestemmer litt hvor fort den vil blomstre.

etter et par hyggelige timer ruslet jeg hjem igjen,men måtte forevige denne vakre hageazaleaen.Jeg plukket et par nyskudd av den og sette dei i vann,tenkte jeg skulle eksprentere og se om jeg får stiklingane til å slå rot,så da er det bare å vente og se.

Dagen i dag skal brukes til å lage tak) jepp jeg er i gang med nytt hus til småfolket mitt,men dere får vente til i kveld med å se huset )) ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg