helt ny sofagruppe

Et bilde kan lyge mye,det beror på hvordan en vil formidle motivet ikke sant ) jeg lagde som dere hvet en sofagruppe til dukkehuset mitt her om dagen,og joda dere er flinke til å skryte og det liker jeg,men var jeg helt ærlige når det første bilde ble tatt ? er ikke så sikker på det,hadde jeg tatt bilde jeg tok i dag er det slettes ikke sikkert dere hadde skrytt av meg hi hi

for her er den rette sannheten ,ikke spesielt fine disse når linsa er nært på.

Så lagde jeg en ny sofa,fin ja,men for liten,men siden den var fin har jeg foreløbig plasert den på ett av soveromma i huset,og i dag har en ny sofagruppe blitt til

dei nye stolane tåler linsa tett på,stffet er sydd på symaskina ,bare en side er håndsydd,så er bitane limt ihop med limpistol,denne gangen sier jeg meg fornøgde

sofagruppen passer småfolket,dei sitter godt i møblane

dei tok seg en kopp kaffe ,det måtte jo feirast att dei endelig fikk gode møbler som i tillegg såg presentable ut hi hi

Ellers har dagen gått til husvask og nå gjennstår litt støvsuging før jeg sier meg fornøgde,så får vi se hva dagen ellers vil blinge )) det er skyet men tørt ute og ikke mer enn 15 + ,ikke spesielt varmt ,men dagen er fin den alikavel ))

20 kommentarer

Siste innlegg