dukkemaker

i går var jeg dukkemaker,småfolket jeg kjøpte til dukkehuset mitt var for fine for min personlighet,jeg er en litt enklere sjel kan en si )

helt ok med frakk,men i mitt hode skal en henge fra seg frakken inne,så da jeg ville kle av han far så åpenbarte det seg en kropp og dress uten noe

avkledd dress,vesten var bare to pålimte biter og skjorta en liten firkant stoff

ja han far sjøl var ikke stort bedre

ikke mye staslig nå nei.

Jeg er bestemor og siden dukkehuset mitt nå er stort og fyller hele sjenken på stua,så blir det naturig att barna vil leke litt med dukkehjemmet og da bør småfolket tåle å bli brukt og dei må ha klede som kan tas av og på ,så i går fikk jeg kjøpt bånd så jeg kunne fikse småfolket til noe litt bedre

men gode underkær tåler no han far å bli styrt med )

så fikk han nye klær,litt mer i fruensvilje sin ånd )

ja nå kan jeg like han far i stua )) så er det fruen da,hun skal få en make over hun også men det rekker jeg ikke i dag ) men det blir for hun ser ikke likere ut under stakken hun heller )

 

26 kommentarer

Siste innlegg