sefies )

jeg sa jeg hadde schoopa i går,og da ble det etterlyst bilder,ja ja ,det får bli et innlegg med selvdigg da hi hi så her er noen selfies av det jeg handla ))

Liker du ikke selfies så skroll over :=)

verdens beste og lettaste sko,som å gå på fløyel ))og dei passer like godt til dongribukser som til kjoler,veldig praktisk når en skal ut og reise

en enkel kvit t-skjorte passer til alt og er selvskreven i en garderobe

en tynn og lett bomullsgenser ,med litt lengre lengde bak )

en marineblå ermløs trøye med en stripete jakke til,begge i 100 % bomull og meget behagelige på

Når jeg egentlig var ferdige å handle så kunne jeg ikke dy meg,litt farge i kofferten må jeg ha ) så da ble det en college også )

sommerkjole er ingen vits i å kjøpe slik det er no ute,for her er det kjølige dager,da må en genser være dagens antrekk ))

men jeg er veldig fornøgde med handelen jeg,)

18 kommentarer

Siste innlegg