24 juni

fortsatt skyet med en hint av blått innimellom ,13+ da jeg stod opp men nå har det forandret seg til 14+ ,uansett så er det en litt kalde vind ute så en lyt kle seg )

Dagens værbilde er nok en gang blomstringen i hagen min ))

som dere ser bak løda vår så er det håp om litt govær

må jo vise et bilde til av den siste rhododendroen som er på sitt vakreste no )i forkant er det gule stauder som vil overta når rhododendroen gir seg

fagerbusken og skjærsminen blomstrer mer og mer for hver dag nå


 
fagrbusken er bare så vakker og ennå vil den blomstre masse mere 

skjærsminen er også vakker,jeg mente jeg hadde kjøpt duftskjærsmin ,men tviler litt for den sender en søt duft på lang avstand,men denne er jo like vakker alikavel )

Vi skal på bobiltur,besøke mamma og pappa og min søster som er her noen dager )) gleder meg ) og ønsker dere en fin helg,

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg