Et sommereventyr

Da er vi hjemme etter en sommer som har vært en uforglemmelig eventyr,det er mye å fordøye og mange herlige minner 🙂

Island er magisk,å få treffe ennå ei bloggvenninne er magisk og resten vr et minne for livet også,som dere skjønner har denne ferien inneholdt svært mye =))

Det blir umulig å lage et reisebrev,men litt skal dere få,

ISLAND ,et land jeg anbefaler om en liker natur,vi opplevde månelandskap,prærien ,dyreliv,fugleliv,magiske fosser,herlige blomster og farger som jeg bare elsker ))

det første må være motivet jeg tegnet til Toini en utfordring fra frodith 🙂

vårt første møte er et månelandskap,flatt, her er det ingen ende, ingen farger ikke liv,bare lavalandskap,men du verden for et inntrykk.

så dukker det opp en vakker farge her ute hvor en skulle tro det ikke fantes liv

på dette tidspunktet ante jeg ikke hva dette var for en plante,men i løpet av turen lærte vi oss det )) det er rett og lett viltvoksende timian og den vokste overalt hvor det var lava .

Turen gikk rett til den blå lagune,det bade var for å nytes og kamera fikk ikke bli med ))) men tro meg,det er det herligste bad jeg noen gang har hatt .

Videre var det en overnatting på hotell i Reykjavik,kvelden var fin og vi gikk gjennom handlegaten for å se.

En ser ikke frodige parker,blomstrende hager eller beplanting i sentrum,det har nok sin grunn,men jammen var det en fargerik by alikavel,for her bruker dei virkelig farger,dere får bare nyte noen byglimt.

som dere skjønner var dette en fargerik by ,hvor vi gikk var det brukt farge på hus og vegger ikke bare ensfarga hus men også med flotte tegninger

og skulle en være så uheldige å ikke huske hvordan et slips skulle knytes,ja da er det bare å se på veggen da )

vi var trøtte etter reisen og tar kvelden,veien videre skal eg ta dere med på i morgen ))

24 kommentarer

Siste innlegg