vi forflytter oss

ja skal jeg bli ferdige med reisen vår må jeg vistt suse videre, )) heng på dere som ikke er lei.

vi stoppet og besøkte et museum,i første etasje var det ullgarn og strikkaplagg og i underetasjen museum over landbruksutstyr fra tidligere tider

her hadde dei en orginal traktor,gleden var nok stor det året den kom for å tene bøndene,men dei fant fort ut att den dugde best til å pløye opp åkrene med hi hi og det er lett å skjønne når en ser disse bakhjulene :))

er en på et landbruksmuseum passer det med noen kyr utenfor :))

sjekk det fjellet da,ser ut som en pyramide

er en på Island så må en ha noen islandshester med i albumet 🙂

denne dagen forflyttet vi oss fra hytte 1 til hytte 2 det var langt å kjøre så ikke mange stoppene

vi kjørte og jeg følte vi var på prærien,det var gjorder så langt en kunne se,karane våre så vi nermet oss målet vårt,men jeg såg ikke et eneste hus,så plutselig midt ute i dette enorme dukket det opp noen bygninger,vi var framme,her skulle vi bo dei neste dagene,

en enkel men helt ok hytte,det var faktisk en campingplass dette her langt ute i ingenmansland

nye eventyr står for dør

og jeg nyter utsikter der vi kjører til nye oppdagelser

🙂

vi kommer til et lite sted men det får dere se litt av i morgen

 

19 kommentarer

Siste innlegg