tilbake i Norge

ja vi kjørte jo bobilen vår til Sandnes ,for ferien var ikke over etter Islandsturen,vi skulle ha flere opplevelser med i bagasjen hjem over 🙂

matfestivalen i Stavanger,og du verden for en tropehete det var den dagen,å så deilig .Hadde lyst å spore opp bloggvenninne stavangerinmyheart men så på bloggen hennes att hun var på trolltunga den dagen .

vi besøkte fargegata 🙂

ja for jeg og min kjære feira korallbryllup i juli (35 år ) og da skal en oppleve noe fargerikt sammen

vi grilla og spiste skalldyr i hagen hos min søster

og vi kjørte til Hommersåk hvor min slekt på farsiden kommer fra,ja min pappa er født her,Riskafjord som vi ser her er fortsatt i bruk ,men da min far var gutunge var det min oldefar som var skipper på båten 🙂

vi kjører opp på Li og ser gården hvor min farfar kom fra,den er fortsatt i familiens eie 🙂 og jammen var det et rådyr der også som tittet på oss .

Vi tar farvel med min søster og familien og kjører videre,ja for det er mer i vente på ferden vår.

sjekk den karen vi traff på veien da :)) hva vi hadde i vente etter dette skal jeg fortelle litt senere i dag

 

24 kommentarer

Siste innlegg