fjelltur

etter besøket med bloggvenninne utifriluft traff vi min manns søskene barn,han bor også i Larvik,etter en god spasertur rundt i byen og middag hjemme hos ham tok han oss med på biltur til Stavern,det var en utrolig koselig veld,nydelig vær og et fantastisk flott sted.

Dagen etterpå kjører vi videre til Skien og besøker mer familie ,så ble det en natt med villcamping ,vi kjørte over Veggli og der parkerte vi og gikk en fjelltur,det gjorde godt å få en skikkelig tur

vakkert

det var bare så herlig å vandre her

veien går videre til Gol hvor vi blir et par dager

campingplassen er bak trea til høgre på bilde,og her liker vi oss godt,3 dagen kommer det litt regn,vi pakker for å kjøre videre,det regner litt hele veien så vi bestemmer oss for å kjøre helt hjem,men det er ett stykke så vi stopper på Lom,der bruker vi å kjøpe middag,men jammen hadde det dukket opp et nytt spise sted

brimibue,og gjett hva Arne Brimi er der,han er mentor for ungdommene som skal drive stedet og en av ungdommene er hans datter 🙂

Vi bestiller middagen vår og setter oss,og som om ikke det var nok,Brimi kommer bort til bordet vårt og slår av en prat,kunne jeg fått en bedre avslutning på den beste ferien evver 🙂

jeg liker jo den mannen så utrolig godt og har hatt en drøm om å få smake hans mat,nå lagde jo ikke han middagen,men det er helt sikket han som er opphavet til middagen på en eller annen måte hi hi,men jeg var for blyg til å tørre å be om et bilde av oss sammen hi hi

det blir nok flere middager her :))

Da var ferien over,hverdagen er tilbake og jeg har hatt det fullt opp med å vaske kle,plukke villbringebær,multer grønnsaker,besøkt mine foreldre ,ja jeg har kost meg her hjemme også som dere skjønner hi hi

 

18 kommentarer

Siste innlegg