liker du makrell ?

ja her er det fortsatt gjester i heimen,noen har dratt hjem men noen er her fortsatt.

Yngste sønn og dama var her,vi tok ut båten i går og sette krabbeteiner,og medan vi jobbet med den saken var det andre som fisket på kaia ,og det ble noen makreller.

Makrell er godt,men mange liker dem ikke jeg har funnet ut att dei blir svært smakfulle som karbonader

nå fikk dei på kaia en lyr også,og jeg lovet varme firkekaker til middag i dag ))

dagen i dag har vært våt,det har regnet men ut og trekke krabbeteiner måtte vi,jaa ja noen har hatt fest for agnet var oppspist og alle teinene var tomme,så ble det fisking på oss i båten,svigerdatter fikk makrell og sønn fikk en stor lyr ho mor sjøl fikk ikke napp engang 🙂 men en båttur fikk jeg da.

Etter middagen fikk dei unge resten av fiskekakene med hjem,lyren fikk bli igjen her og i morgen blir den omdannet til ennå flere gode fiskekaker ,det er dei til høgre på bilde :))

Makrellkarbonadene anbefaler jeg alle som egentlig ikke liker makrell for disse er virkelig smakfulle og gode,denne gangen byttet jeg ut crem freshen med matfløte og det angrer jeg ikke på,det var bare så mye bedre :)) men nå skal jeg slappe av,og ønsker dere en fin søndagskveld

22 kommentarer

Siste innlegg