Sola skin

etter dager med skyet vær og litt regn fikk vi en nydelig solskinnsdag i dag,og dagen har jeg brukt til mest kos og hygge .

Starta dagen med en spasertur,gikk ei venninne i møte og vi ruslet til ei felles bekjent og drakk te i solveggen :)) det er vel kos det,men på veien dit er det et par kilometer å spasere så jeg tok med meg kamera.

da jeg gikk var det stille på fjorden ,trodde jeg :))

for best som det var hørte jeg en kjent pusting,det var niser i fjorden,mange niser tror dei hadde samlet seg i ring rundt en fiskestim for plutselig plasket det veldigt

det er ikke lett å få dem på bilde,men jeg greidde da 2 i dag :))

vi har da noen vakre høst tegn her inne i fjorden også

det var et yrande fugleliv langs min vei i dag

mange svaler,en smart fugl å ha for disse spiser drøssevis av knott

et par hegrer svevde over hode mitt

en måke var litt usikker på om den skulle lette når jeg gikk forbi

men den bare tittet ned på meg og ble ståande

ja det ble en vakker dag

da jeg kom hjem forberedte jeg dagens middag,det blir pasta med piggsoppsaus ,og jeg tror den blir meget god ,for jeg har jo smakt på sausen.

Men sola skinner så jeg måtte jo ut igjen,der har jeg fått raket ihop gress som ble slått i går,men å rake sliter på armene så den jobben kunne jeg godt vært foruten :))

I morgen blir det tidlig morgenbuss på meg,det er på tide med et hårklipp,etterpå skal jeg besøke sønn som bor bortafor,vi skal gå tur sammen,det blir altså en kosedag i morgen også :))

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg