tirsdag 29 august

det går mot slutten av august bare to dager til etter denne så skriver vi september og da er det definitvt høst.I dag blir det en rolig dag med ikke så altformange oppgaver,må ha det kan ikke ha dager som i går mange dager etter hverandre.

Før helgen la jeg hylleblomster og sitronskiver i sukkervann

i dag var det dags for å sile,for dette er hylleblomstsaft

det ble derfor nysilt hylleblomstsaft til frokost :))

ellers må gårsdagensbrødbakst pakkast i dag

noen flere plikter har jeg ikke i dag,vi får besøk av feieren og så har jeg tenkt å gå meg en tur ,jeg skal strikke og jeg skal ta inn litt grønnkål fra hagen ,det skal være tilbehør til dagens middag :)) tror det blir en fin dag eg og jammen dukket ssola opp også nå etter en morgen med regn 🙂

24 kommentarer

Siste innlegg