spindelvev

når en tar bilder så prøver en å få frem det vakre,en ungår det som ikke gjør seg på et bilde,slik som ledninger som henger på kryss og tvers i lufta :))

men vi liker alle strøm så ledninger har vi alle,og noen liker vist disse ledningene godt,som vevkjærringene .

Jeg har en fin utsikt ,men nå skal dere få utsikta jeg har fra gostolen min

jeg ser rett ut i fjellveggenog jeg ser rett ut på gatelyset og ledninger som går på tvers,ikke bare en som dere ser men mange ledninger oppom hverandre.

jeg liker ikke disse ledningene,men vi har gjort oss avhengige av dem,men noen liker dem,det er vevkjærringane.Det kom litt regn her i går kveld og det er da vi ser det,for dråpene fremhever nemlig arbeide som vevkjærringane har utført,

dei spinner rett og slett mellom ledningane høgt oppe i lufta,kan ikke være høgderedd disse som holder til der oppe

er jo imponerande

er det lov å kalle dette vakkert ? jeg synes det :=)

er deet lov å kalle dette for kunst ? jeg synes iallefall det

dei er små disse kjærringane,men jammen er dei flinke :))

Ønsker dere alle en nydeligg dag

16 kommentarer

Siste innlegg