må dei i hus no ?

God morgen,her er det i ferd med å bli et værsnu og jeg lurer på og graniumane mine som fortsatt blomstrer rikt må i hus no ?

som dere skjønner har jeg et dilemma for dei er så vakre og det gjør vondt å ta dem i hus og klippe dem ned når dei ser slik ut.

Men i dag våknet vi til 7,8+ og nysnø i fjella ( jepp det er ulempen med disse høge fjella vi blir fort varslet om vinteren nermer seg

det er ikke lite nysnø heller og uansett hvilke fjell jeg ser på så er det akkurat det samme

men no er det slik att disse blomstene mine ikke tåler frost,og vil jeg ha glede av en ny fargerik blomsterflor neste sommer så må dei i hus før den frosten dukker opp ,og på værmeldingane på mobilen min sier dei 2- søndagsnatta,

Det lukter snø ute så jeg tror nok det blir hagearbeid i dag og blomstene får ta vinterferie :))

ønsker dere en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg