en koslig innedag

det dufter deilig i heimen,jeg har gitt meg en innedag ,da fyller jeg opp med gode dufter

jeg lager brødeig uten oppskrift ,så deigen blir aldrig helt lik,i dag ble den diger 🙂 jepp den var stor nok til 8 brød

like greit å lage mange når en først baker synes eg 🙂

og medan en venter på att første steike skal bli ferdige strikker jeg

småstrikk 🙂

og når brødene er ferdige så dufter det godt 🙂 men jeg har gitt meg en innedag og jeg har masse epler i år,noe godt er kjekt å lage av dem også,så nå prøver jeg meg på chutny,har ikke smakt det før men det høres spennende ut 🙂

epler,løk,chili,ingefær,hvitvinsedikk,sukker og vann 🙂 det skal passe til mange retter ,dufter godt gjør det også,og medan dette blir en deilig chutny ja så fortsetter jeg å strikke :))

alle sengr har fått nytt sengetøy også,så litt div huslige sysler blir det jo også,men jeg koser meg i dag,ute er det skyet men opplett,håper dere også gir dere en deilig dag :))

14 kommentarer

Siste innlegg