frost

i går var jeg hos tannlegen,planen var jo å ta bussen,jeg gjorde meg klar og ruslet ned til hovedveien,det var kaldt,veldig kaldt,det var rett og slett frost ute

jeg gikk der att og frem og ventet,da klokken paserte tiden bussen skulle komme gikk det opp for meg,jeg hadde ikke tenkt over att det var høstferie,det betød att bussen ikke kom ( for vi har bare skulebuss,hallo  jeg hadde time hos tannlegen .

Tannlegetime mandagsmorgen er ingen sjakktrekk med tane på å avbestille,men jeg ringte yngste datteren min,o lykke ) hun skulle ikke på jobben før på ettermiddagen ,og hun kunne hente meg 🙂 snille jenta mi 5 mil å kjøre,og hun måtte bare hoppe ut av bilen og kjøre med en gang 🙂

Tror jeg må gi henne noen fine blomster snart :)) jeg rakk tannlegetimen ,jeg fikk bedøvelse og jeg fikk reparert tanna som hadde fått en sprekke,og det er første gang det ikke har gjort vondt :)) jeg har ny tannlege,første gang han borer hos meg og han var virkelig flinke :))
jeg bestemte meg for å natte over hos et av barna våre ,og våknet til en vakker dag i dag

jeg fikk en fin dag,kosa meg med familie,strikka og når arbeidsdagen i dag var over satt jeg på med mannen hjem igjen .

I morgen kommer min søster og svoger,gjett om jeg gleder meg da :))

så om det blir stille herfra denne uken,ja så skravler vel jeg og min søster så det ikke er rom for bloggtid 🙂

 

20 kommentarer

Siste innlegg