vårluft

med frost og minusgrader i går så må jeg nok innrømme att det var deilig å våkne til plussgrader i dag :)) det er 14 + ute og mild fønvind,skulle nesten tro det var våren som kom.

Jeg plinga på ei venninne og hun kom hun,det ble en god spasertur sammen etterfulgt av kaffe hos meg etterpå,:) da hun dro igjen hjalp jeg min svigermor litt før jeg tok noen husmorgrep i heimen :))

Alt i alt har jeg hatt en fin dag,tok ikke bilder på spaserturen,men etter gårsdagens frost var det koselig å ta blomsterbilder i hagen i dag ) for noen blomster taklet den frosten fint

herlige kinasøte ,jeg elsker den skarpe blåfargen ute i beddet

selvsådde minitagetes lyser fortsatt opp i krukka

jeg har fortsatt en granium ute og jammen har den overlevd frosten,og flere knopper har den,men tror den skal få komme i hus nå så håper jeg den blir takknemlig og gir nye blomster neste sommer 🙂 må vel tenke på å ta i hua hagefigura også,vel er dei i betong,men jeg ønsker ikke at frosten skal ødelegge dem ,gost vi har en hel løde å oppbevare i hi hi

ønsker dere en koselig fredagskveld

22 kommentarer

Siste innlegg