småstrikk

som dere hvet liker jeg å strikke nå på høsten og vinteren,store varme plagg varmer mer enn godt er i fanget når jeg strikker,derfor koser jeg meg nå med litt småstrikk,varmt og godt det også,men det ligger ikke i fanget mitt 🙂

en liten strømpebukse i str 0-3 måneder

tror lengden på beina ble en cm for lange i forhold til oppskriften,men pytt det går nok bra alikavel :))

for litt siden strikket jeg en liten bukse,nå har den fått følge av en liten trøye

en meget tynn ulltrøye i et garn som ikke er å få her jeg bor iallefall,fikk 4 nøster med min søster en gang for noen år siden rauma thermawool og her brukes pinne nr 2 og 2.5 ,denne trøyen er i str 3 måneder

fargen passer fint til buksen jeg strikket og siden trøyen er i ribbestrikk,så er den tøyelig og god selv om den ser smal ut

om noen venter et lite barn og ingen hvet hvilke kjønn det er,ja da synes eg att dette er nøytrale og fine farger som går til begge,alt må ikke være lyseblått og rosa :))

Trodde vi skulle ha regn i dag,meldingane sa det,men sånn er det ikke nå for ute er himmelen i ferd med å sprekke opp,kanskje lurt å gå seg en tur før det snur igjen 🙂

ønsker dere en deilig dag

14 kommentarer

Siste innlegg